Recensioner och omdömen från våra gäster
2026-05-17
av
John Smith
Glömde bort oss med maten! fick bara en gaffel fick leta efter kniv..
Ingen tvål på toaletten...
Rött vin som smaka skit..
1/3 glas vin 300:-
Skärpning fick ingen ursäkt eller kompensation
2024-12-11
av
Emma
Topp, 10/10!
2024-08-20
av
Helene
Wow, vilken upplevelse och mat! Vi kommer tillbaka snart igen.