Recensioner och omdömen från våra gäster

av

Glömde bort oss med maten! fick bara en gaffel fick leta efter kniv..
Ingen tvål på toaletten...
Rött vin som smaka skit..
1/3 glas vin 300:-
Skärpning fick ingen ursäkt eller kompensation


av

Topp, 10/10!


av

Wow, vilken upplevelse och mat! Vi kommer tillbaka snart igen.


Öppettider

Tisdag-torsdag 16:00 - 23:00
Fredag-lördag 16:00 - 01:00
 
 
Baren öppnar alltid 1h förre köket med snacks och ostron.